Medlemskväll i november – en ny tradition sen 2016

Välkommen på medlemskväll tisdag den 21 november kl 18.30 i ”blå matsalen” i Fridaskolan, Hagaparken.

OBS! Vi är alltså i Fridaskolan i Vänersborg (inte Folkets hus) och entrén kommer att vara precis vid ”blå matsalen” – flagga och LED-ljus visar var.

Ändrad ordning för kvällens program! Vi startar med info från kommunen och avslutar med Naturfotogruppen.

Kvällens program (cirkatider)
18.30 – projektledare Helena Grimm och Charlotta Bang från Vänersborgs kommun berättar om statusen i projektet om Halle- och Hunneberg
19.15 – fika och lyssna på ordförande Kim Blomster som berättar om arbetet med nya verksamhetsriktlinjerna och sedan gruppdiskussioner om föreningens olika verksamhetsområden
19.45 –  cirkelledare och fotograf Ingvar Eliasson berättar om Naturfotogruppens arbete sedan i maj
Avslutning senast 20.30

Vill du ta med dig någon som inte är medlem så går det självklart bra. Det är enkelt att bli medlem!

Ingen föranmälan behövs, men klicka gärna i att du kommer i vårt Facebookevenemang.

Ansvariga för programpunkten är Kim Blomster, 070-223 25 46 och Inger Rölland, 073-974 20 98.