Aktiviteter

Är du intresserad av miljö- och naturfrågor och vill hjälpa till att sprida kunskap och inspiration för en hållbar framtid? Häng med i vår programgrupp och släppa loss din kreativitet!

Vi gör två program per år och har delat upp det i säsongerna sommar (mars-september) och vinter (september-mars). Programgruppen har kontakt med övriga temagrupper och får även in aktiviteter från andra aktiva medlemmar.

Vi vill gärna ha med kreativa och skaparsugna människor i Programgruppen – det är en merit om du kan officeprogrammen. Vill du veta mer och kanske prova på vad det innebär att arbeta i vår grupp? Skicka oss ett mejl med dina kontaktuppgifter så hör vi av oss  när vi har nästa programgruppsmöte, så kan du vara med!

/ Programgruppen

Program att ladda ner som pdf-dokument

Programblad okt21-mars22_slutlig

Programblad sommar 2021_slutlig

Programblad sept20-mars21_SLUTLIG

Programblad 2020_SLUTLIG

Program_2019-2020

Program_Sommar2019

Program_2018-2019_WEBB

Sommarprogram_2018_SLUTLIG

Program_HöstVinter_17-18_SLUTLIG

Program vår-sommar 2017

Program 2016-2017

Program sommaren 2016

Programmet vintern 2015-2016

Program i pappersformat

Från och med år 2018 skickar vi bara pappersprogram till de medlemmar som vi inte har någon mejladress till. Övriga medlemmar får ett mejl med länk till programmet i pdf-format.
Även fortsättningsvis finns pappersprogrammen på flera ställen runt om i kommunen, bland annat turistbyrån, biblioteken och i en del butiker, samt på våra aktiviteter så klart.

Från och med sommaren 2021 finns våra aktiviteter endast i rikskalendern i högersidan på vår startsida.

Åren 2017-2021 var aktiviteterna även inlägg på startsidan.

För åren 2015 och 2016 finns genomförda aktiviteter som separata sidor under menyvalet ”Om oss”.